niedziela, 17 lipca 2016

Łeba - WYDMY

Dalsza część wspomnień z wyjazdu :)
Będąc w Łebie uważam za obowiązek chociaż raz zobaczyć wydmy! Jak byłam mała kochałam tarzać się i biegać po piachu. Teraz także postanowiłam zwiedzić to miejsce, ale żeby trochę uaktywnić ten pobyt
postanowiłam z moim chłopakiem, że tam pobiegniemy. Szczerze powiem, że trasa była trochę męcząca, bo wybraliśmy dróżkę dla pieszych, która była kręta i czyliśmy się jakbyśmy nadrobili z 2 kilometry :p
Dosyć zmęczył nas ten bieg, ale jak po każdym wysiłku człowiek jest z siebie dumny i szczęśliwy, a z tamtejszymi widokami satysfakcja podskoczyła jeszcze mocniej :)



 Po wydmach zrobiliśmy sobie jeszcze na[prawdę dłuuugi spacer plażą :D Było to chyba 8 kilometrów, niestety pod koniec zaczął łapać nas deszcz, dlatego nie mogliśmy jeszcze spokojnie posiedzieć.






2 komentarze:

  1. Zazdroszczę tych widoków :)
    zapraszam do mnie
    http://madedaisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Uwielbiam spacery po plaży:)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń