środa, 20 września 2017

Grey - the new colour

Po rózu przyszedł czas na siwy, o którym tez juz myślałam od dłuzszego czasu :D
Na początku miałam trochę negatywne nastawienie, tym bardziej, ze przefarbowałam się przed wesela brata, na którym chciałam wyglądać super, ale na szczęście szybko zmieniłam zdanie :)

    Pierwsze 2 zdjęcia były robione w dzień po farbowaniu - włosy miałam miejscami lekko niebieskie (stąd ten strach jak ja będę wyglądała na weselu ;P ) 
    






Tu zrobił się juz jaśniutki siwus :)




środa, 13 września 2017

White dress

Chociaż jest już co raz zimniej, taka sukienka może sprawdzić się jeszcze np. na różnych imprezach,itp
   
Zamiast dżinsowej kurtki mega by tez wyglądała skórzana kurtka, u mnie było jednak na nią za ciepło ;p









środa, 6 września 2017

Resztki różu ...

Prawie całkowicie zmyty tez ma swój urok :)




 Zdjęcia z góry są po drugim myciu po użyciu szamponetki, na dole są włosy po farbowaniu u fryzjera (ponad około miesiąca po farbowaniu). Bardzo długo róz utrzymywał mi się na czubku, przez to, ze farba byłą rozprowadzana od góry.


Obecnie mam nowy kolorek, zdjęcia juz wstawiałam na instagrama, niedługo wstawię tez tutaj :D


wtorek, 25 lipca 2017

Camouflage

Kombinezonom mówię stanowcze TAK!
Są super opcją nie tylko na zwykły wypad na miasto - te eleganckie wspaniale wyglądają na róznego typu imprezach. Ten moro z długimi rękawami i nogawkami kupiłam już jakiś czas temu, ale na czas remontu schowałam go do worka i dopiero teraz zaczęłam z niego korzystać. Takie dresowe stroje są, serio, bardzo wygodne (oczywiście w toalecie jest nieco mniej komfortowo, gdy trzeba zdejmować cały ;p) Moim zdaniem takie komplety to fajna sprawa, a waszym ? :D






sobota, 22 lipca 2017

PINK love !

Trochę zmian na głowie :D
Pamiętam jak jeszcze parę lat temu mówiłam, że nie przefarbuję włosów na nienaturalny kolor. Co więcej, mówiłam, że w ogóle nie będę zmieniać koloru włosów  żeby się nie niszczyły, itp.
Jednak po pierwszym ombre wszystko się zmieniło ;p Teraz przyszedł czas na róż, który strasznie mnie urzekł :)
Co sądzicie o takich kolorkach ?:D
I jeżeli znacie jakieś fajne odżywki do włosów farbowanych i rozświetlanych to piszcie :)




piątek, 17 lutego 2017

HIT - szerokie spodnie

           

Szerokie spodnie wróciły do łask. Jeszcze nie tak dawno nie do pomyślenia było założenie dzwonów, a teraz są hitem. Wyglądają super w wielu odsłonach : na sportowo ze zwykłymi adidasami i bluzą oraz elegancko ze szpilkami i marynarką lub płaszczem. Zapraszam do oglądania ! :)





Propozycje :




poniedziałek, 13 lutego 2017

Szerokie paski i gorsety podkreślające talię


 Szerokie pasy i krótkie gorsety podkreślające talie to kolejny hit ostatniego czasu. Moim zdaniem wyglądają naprawdę ekstra, szczególnie do sługich sukienek, szerokich koszul czy płaszczy - wtedy dodaję tym stylizacją więcej kobiecości.
Co myślicie o tym trendzie :D Piszcie jakie jest wasze zdanie :)
Pasy

Gorsety

Propozycje :