piątek, 31 marca 2017

Back again


   Miałam ostatnio taki czas, ze zdecydowałam się juz na dobre pozegnać z tym blogiem, ale jednak stwierdziłam, ze nie będę go usuwać, bo i tak nikomu nie przeszkadza, a nóz kiedyś sobie pooglądam. Jednak zatęskiniłam za nim szybciej niz przypuszczałam ;p Nawet bym nie pomyślała, ze az tak będzie mi go brakować. Kurczę to jest serio interesujące jak taka mała rzecz moze wciągnąć. Pełni rolę dziennika, w którym zapisujesz ciekawe pomysły, rzeczy które Cię interesują.
Matko chyba nigdy tyle nie napisałam w zadnym poście :P, no ale cóz ... czasem trzeba. Podsumowując postanowiłam nadal zajmować się tą stroną, po tej decyzji poczułam taką radość serio miło mi :D
Miałyście/ mieliście kiedykolwiek taką sytuację, ze chcieliście się odciąć od takiej swojej małej aktywności i potem mocno odczuwaliście jej brak ? 
Giraffe hair  + choker <3
zerówki - H&M
bluzka - reserved
sweterek - H&M
kurtka - zara
choker - stradivarius


2 komentarze:

  1. Gratuluję powrotu. Zawsze warto wracać do tego, co lubi się robić ! Piękna sesja, życzę miłego powrotu!

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń